  • Data: 2004-01-03 00:26:07
    Temat: Re: NFZ - jak zglosic przestepstwo????
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Jan 2004, Bartek wrote:
    [...]
    >+ zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, dlaczego cześc lekarzy podpisało, a
    >+ druga niekoniecznie ??

    Część odpowiedzi padła dziś rano w 1PR: "podpisali m.in. dyrektorzy
    publicznych ZOZów, którzy zakładają że ich organy założycielskie
    - czyli gminy - "dołożą" brakujących środków z budżetu. ZOZom
    prywatnym nikt nie będzie dokładał".

    >+ czyżby koszty leczenia przez lekarza w przypadku tego
    >+ samego schorzenia w różnych rejonach Polski były różne ??

    Zdaje się że chodzi głównie o obsługę nocną, w tym prawdopodobną
    konieczność weryfikacji *wszystkich* wezwań pogotowia - bo jeśli
    w razie "błedu oceny" pacjent będzie musiał zapłacić sa przyjazd
    sam, lub co gorsza - NIE BĘDZIE MÓGŁ samodzielnie wezwać pogotowia
    (!) - a takie hasło też padło - to... lekarz "rodzinny" będzie
    miał problem. Dość często prawdopodobnie :> - potwierdzić
    wezwanie karetki "na własną kieszeń" lub ukatrupić pacjenta
    jeśli to coś poważnego i przyjazd na badanie opóźni pomoc
    w postaci R-ki na wystarczająco długo...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)