eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNACHALNY++ marketing (spam) telefoniczny z banku › Re: NACHALNY++ marketing (spam) telefoniczny z banku
  • Data: 2023-06-02 12:57:13
    Temat: Re: NACHALNY++ marketing (spam) telefoniczny z banku
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 02.06.2023 o 10:57, A. Filip pisze:
    >> Czy naruszają jakieś przepisy/prawa?
    >> Bezczelne dzwonią więcej niż raz dziennie z propozycją pożyczek
    >> a stwierdzenie "nie jestem zainteresowany" mają w czterech literach.
    >> [ Wczoraj dwa razy, dziś *już* raz ]. Niestety mam tam rachunek
    >> bankowy. Dopóki dzwonili "raz na miesiąc" jeszcze jakoś to trawiłem.
    >
    > Pytanie, czy dzwonią ludzie z banku. Po pierwsze raczej wątpię, by
    > pracownicy banku dzwonili bez wyrażenia zgody marketingowej. Wystarczy
    > ją cofnąć. To, ze dzwonią wiele razy może wynikać z faktu. że dzwonią
    > różne osoby. Mają w bazie numer klienta, który jest potencjalnym
    > biorcą kredytu, a kolejni pracownicy nie wiedzą o tym, że już ktoś
    > dzwonił do Ciebie. Po pierwsze warto by było cofnąć zgody.

    "Kolejni pracownicy nie wiedzą" => IMHO *firma* dalej odpowiada może za
    wyjątkiem *pierwszego* za częstego powtórzenia które trudno
    _pojedynczemu_ spamowanemu przedstawić jako "pomyłkę". Jeśli bank
    zlecił kilku firmom "co o postępach swoich działań nawzajem nie wiedzą"
    to odpowiada bank IMHO.

    --
    A. Filip
    | Jak suka nie da, to pies nie weźmie. (Przysłowie polskie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1