eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNACHALNY++ marketing (spam) telefoniczny z banku › Re: NACHALNY++ marketing (spam) telefoniczny z banku
  • Data: 2023-06-02 14:30:07
    Temat: Re: NACHALNY++ marketing (spam) telefoniczny z banku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 02.06.2023 o 12:57, A. Filip pisze:
    >>> Czy naruszają jakieś przepisy/prawa?
    >>> Bezczelne dzwonią więcej niż raz dziennie z propozycją pożyczek
    >>> a stwierdzenie "nie jestem zainteresowany" mają w czterech literach.
    >>> [ Wczoraj dwa razy, dziś*już* raz ]. Niestety mam tam rachunek
    >>> bankowy. Dopóki dzwonili "raz na miesiąc" jeszcze jakoś to trawiłem.
    >> Pytanie, czy dzwonią ludzie z banku. Po pierwsze raczej wątpię, by
    >> pracownicy banku dzwonili bez wyrażenia zgody marketingowej. Wystarczy
    >> ją cofnąć. To, ze dzwonią wiele razy może wynikać z faktu. że dzwonią
    >> różne osoby. Mają w bazie numer klienta, który jest potencjalnym
    >> biorcą kredytu, a kolejni pracownicy nie wiedzą o tym, że już ktoś
    >> dzwonił do Ciebie. Po pierwsze warto by było cofnąć zgody.
    > "Kolejni pracownicy nie wiedzą" => IMHO*firma* dalej odpowiada może za
    > wyjątkiem*pierwszego* za częstego powtórzenia które trudno
    > _pojedynczemu_ spamowanemu przedstawić jako "pomyłkę". Jeśli bank
    > zlecił kilku firmom "co o postępach swoich działań nawzajem nie wiedzą"
    > to odpowiada bank IMHO.

    Ależ oczywiście, ze masz rację, ze firma odpowiada, tylko ja wyjaśniam
    skąd się to bierze. Po za tym w prawie nie ma pojęcia "częste". Albo
    mają prawo dzwonić z reklamami, albo nie mają i częstotliwość nic do
    rzeczy w tym wypadku nie ma.
    --
    (~) Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1