    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Muzyka - sklepy internetowe
    Date: Thu, 10 Jun 2004 11:19:18 +0800

    In article <c...@C...Gorzenski.private>, Czarek Gorzeński wrote:
    > Argh... może najpierw zajrzyj na stronę, na temat której legalności
    > działań się wypowiadasz?

    DLaczego? Wypowiadam się na podstawie informacji dostaczonych tu przez
    inicjatora wątku. Nie odczuwam potrzeby osobistej weryfikacji każdych tego
    typu danych. Jeśli Ty odczuwasz, to chwała Ci za to, ale nie miej
    pretensji że nie lecę i sprawdzam czy aby autor czegos tam nie
    dopowiedział. Zresztą ja się nie wypowiadam na temat legalności tej
    strony. Ja tylko uważam że 28 groszy za utwór to wystarczająco mało aby
    wydało mi się to podejrzane.

    > A gdzie ja coś takiego napisałem?

    Nigdzie, ale jakiś powód wypada aby był skoro utwór kosztuje 15-20x mniej
    niż zwykle w tym podobnych serwisach na Zachodzie. Jaki jest tutaj?

    --
    Marcin