  • Data: 2004-06-10 03:56:24
    Temat: Re: Muzyka - sklepy internetowe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b...@z...router>, Marcin Debowski wrote:
> [...]

    Nie, nie prawda (aleś mnie omotał) to w sumie nie ma nic do rzeczy co się
    dzieje technicznie po stronie rosyjskiej. Dyskusja dotyczy 2ch przypadków:
    1) towar pochodzi z legalnego źródła, 2) towar pochodzi z nielegalnego
    źródła. Jeśli "1", to w ogóle nie ma dyskusji czy wolno mu to ściągnąć i
    zapisać. Jeśli "2" to nie ma najmniejszego znaczenia co też z kopią
    utworu wyprawia sklep bo każda kopia jak i jej rozpowszechnianie jest
    nielegalna. Nie ma więc legalnego oryginału to i nie może być kopii
    bezpieczeństwa na lokalnym dysku.

    --
    Marcin