    From: "Hurricane" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Muzyka - sklepy internetowe
    Date: Mon, 7 Jun 2004 23:41:20 +0200

    > Zakładam, ze cena rzędu 1 zł/ utwór
    > uprawdopodobnią, że to może być legalne.

    no dobrze a jesli wg moich wyliczen zakladajac ze piosenka bedzie miala po
    kompresji jakies 7 mega i 1 mega kosztuje 1 cent to nawet przy przeliczniku
    4 zlote za dolara wychodzi 28 groszy za piosenke - i teraz to ja juz nic nie
    wiem co i jak.....

    W statucie (legal info) sklep ma cos takiego:
    "
    All the materials in the MediaServices projects are available for
    distribution through Internet according to license # LS-3?-03-79 of the
    Russian Multimedia and Internet Society. Under the license terms,
    MediaServices pays license fees for all the materials subject to the Law of
    the Russian Federation "On Copyright and Related Rights". All the materials
    are available solely for personal use and must not be used for further
    distribution, resale or broadcasting.

    Users are responsible for the usage and distribution of the materials of
    Allofmp3.com. This responsibility depends on the local legislation of the
    country of residence. Allofmp3.com's Administration doesn't chases the
    legislations of different countries and is not responsible to the
    non-Russian users."

    Z tego wychodzi ze oni placa za udostepniane utwory oplaty licencyjne na
    podstawie ich ustawy o prawie autorskim ale ostrzegaja ze nie biora
    odpowiedzialnosci za to jak prawo kraju z ktorego urzytkownik pochodzi
    patrzy na te sprawy.... No i teraz zaczyna sie bal... Bo ja nie mam zieonego
    pojecia jak nasze polskie prawo wdzi rzeczy zwiazane z zakupami np muzyki w
    sklepach internetowych w innych krajach... No bo tak- kupuje sama muzyke -
    nie place dystrybutorom, nie place nza nosnik, pudelko, okladki, druk
    itd.... wiec moze jest jakas podstawa prawna mowiaca cos o tym????

    Pozdrawiam

    Tomek

    P.S.

    Poza tym - nie uwazacie ze gra warta jest swieczki???? - 4-10 zl za album
    zamiast 40-70...... :)