    From: "op23" <o...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Date: Sun, 27 Dec 2009 19:36:36 +0100
    <2...@j...com> <hgbhpj$ei5$2@inews.gazeta.pl>
    <0...@m...googlegroups.com>
    <hgbsi5$g37$4@achot.icm.edu.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <hge5k4$ao9$1@achot.icm.edu.pl> <hgj1s3$h2e$4@inews.gazeta.pl>
    <hgj20q$1f6$2@news.onet.pl> <hgj2ir$h2e$6@inews.gazeta.pl>
    <hgnb78$8fd$1@node1.news.atman.pl> <hgnnnv$fs1$2@inews.gazeta.pl>
    <hgnqao$bal$1@node1.news.atman.pl> <hgo3v6$fs1$6@inews.gazeta.pl>
    <hgo7fh$jjf$1@node2.news.atman.pl> <hgo8oi$ssj$1@inews.gazeta.pl>
    <hgo7hv$j21$1@node1.news.atman.pl> <hgo9p0$3fa$1@inews.gazeta.pl>
    <hgpqpq$66j$2@achot.icm.edu.pl> <hgq6aq$eck$1@inews.gazeta.pl>
    <hgt6pv$2na$1@achot.icm.edu.pl> <hgtfo6$8tq$1@inews.gazeta.pl>
    <hgtpp9$mfk$2@achot.icm.edu.pl> <hgtrmm$8tq$3@inews.gazeta.pl>
    <hh61m2$q7m$1@achot.icm.edu.pl> <hh64bv$7ti$5@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hh64bv$7ti$5@inews.gazeta.pl...

    > Raczej moja wiedza i doświadczenie nie pasują do Twojego wyobrażenia.

    Spoko. Aż tak nie studiowałem, mogę się mylić.

    > No cóż. Nie moja wina że słyszysz tylko to co chcesz usłyszeć.

    Media kłamią

    > No i co z tego?

    To, że gros społeczeństwa po 40 latach będzie miało mniejsze emerytury od
    policjantów przechodzących po 15-tu.

    > Może teraz przyczepisz się do osób które zarabiają 10-cio krotnie więcej z
    > twoich pieniędzy (prezesi spółek skarbu państwa) i będziesz postulował o
    > ograniczenie ich zarobków?

    Co mają prezesi do policjantów ?

    > Za chwilę zajrzysz sąsiadowi do portfela bo będzie zarabiał więcej od
    > Ciebie?

    Jeśli z moich pieniędzy finansowane jest jego wynagrodzenie to mam pełne
    prawo wiedzieć ile.

    > Nie rozumiesz jednej rzeczy.

    Ty nie rozumiesz.

    > Jeden jest prezesem bo ma wykształcenie i inne kwalifikacje, drugi jest
    > tokarzem bo na tym poprzestał z takich czy innych powodów, a trzeci jest
    > mundurowym poddając się dobrowolnie ograniczeniom ale w zamian korzystając
    > z pewnych przywileji.

    Przywilej w postaci możliwości przejścia na emeryturę po 15 latach to
    nieporozumienie.

    > A czemu ograniczasz możliwość zatrudnienia do jednego miasta?

    A temu, że w kolejnych miastach są kolejni zainteresowani pracą.

    > Czy na własnej mieścinie świat się kończy?

    Czy Ty w ogóle ogarniasz elementarne podstawy dedukcji ?

    > Ale przynajmniej za święta, nadgodziny, nocki otrzymuje się dodatkowe
    > wynagrodzenie.

    Zwykle nie otrzymuje się.

    > W służbach mundurowych co najwyżej możesz w tygodniu odebrać te godziny o
    > ile nie ściągną Cię do służby bo...... różne powody można podawać.

    ROTFL. Tak jest niemal WSZĘDZIE

    > Nie chcę Cię obrażać ale wydaje mi się, że nie masz pojęcia o czym
    > piszesz.
    > Coś Cię ogranicza.

    Ty ?

    > Stawiam na niewiedzę.

    Twoją ?

    > Mógłbym bez problemu podawać przykłady firm w których się za to płaci.

    Tak, są takie firmy, ale to raczej wyjątki.

    > Nawet więcej.
    > Moja żona przykładowo dostaje dodatkowe wynagrodzenie za to, że nie bierze
    > urlopów na żądanie, za to że nie pali w pracy.

    ROTFL. Niezły cyrk

    > Jak widzisz nie masz pojęcia o tym co oferują zakłady pracy swoim
    > pracownikom, a dodatkowo tylko w tym jednym cytacie powyżej podałeś
    > stwierdzenie, a w kolejnym zdaniu mu zaprzeczyłeś.

    Pier..isz

    > Nie tylko.
    > Największe braki ma Straż Pożarna.

    Skończyły się argumenty ?

    > O tym też nie masz zielonego pojęcia.

    To o straży też będziesz plótł androny ?

    > Na chwilę obecną EOT.

    Właśnie odpowiadasz to nie na chwilę obecną tylko przyszłą ROTFL

    > Nie ma sensu z tobą rozmawiać skoro nie masz pojęcia o temacie w którym
    > zabierasz głos.

    Z Tobą nie ma sensu rozmawiać