  • Data: 2009-12-17 11:13:53
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Danusia pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hgcr82$8eh$1@news.onet.pl...
    >
    > Boże znów za dyskusje zabrał się osobnik nie umiejący czytać ze zrozumieniem
    > (ja to nazywam wtórny analfabeta).
    > Jak pisze że budżet żywi sie podatkami, to znaczy że powstaje z podatków
    > płaconych przez ludzi i firmy. Czy trzeba może bardziej łopatologicznie?

    Teraz wykaż proszę skąd biorą sie jedne i drugie pieniądze Jedne i
    drugie - choć inaczej się nazywają, są podatkami.

    bia_w_Europie.html

    > Ten artykuł jest w dużej części kłamliwy, napisany na zamówienie. To nie
    > jest żadne źródło naukowe czy oficjalne. Jest to lep w ramach oficjalnej
    > propagandy rządowej mającej urobić maluczkich, uzasadnić nagonke i nastawić
    > pozytywnie do proponowanych zmian w emeryturach.
    > Poczytaj niezależne fora policyjne, tam są prawdziwe dane.

    Fakt jest faktem (i ktoś mi tu pisał, że jestem wtórnym analfabetą, a
    samemu dzieli fakty). Jak dane nie pasują do rzeczywistości - gorzej dla
    danych? Podaj oficjalne dane, a nie odwołanie do forów, bo to jest
    niepoważne. Z jednej strony piszesz, że dane są łamliwe, a z drugiej
    odsyłasz na fora? To tak jakby napisać, że dane GUS są kłamliwe, a o
    prawdziwych to dowiesz się w kolejce do fryzjera.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl