  • Data: 2009-12-17 11:45:45
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za takie pomówienie należy Ci sie Sąd z odpowiednimi paragrafami KK.
    > Chyba nie przypuszczasz że jesteś anonimowy i możesz szkalować wszystkich,
    > bo taki masz kaprys.

    buahahaha. Dobre. Dawno sie tak nie usmialem.

    Mam materialne dowody na to, ze w polciji pracuja przestepcy. Do tego
    komendant kryje zachowania przestepcze oraz takie ktore moze nie podpadaja
    pod KK ale napewno pod zachowanie, ktore policjantowi nie przystoi.

    Kogo bedziesz scigac? Tych co ujawniaja prawde? Czy tych co sa przestepcami
    schowani pod parasolem pseudo prawa i pseudo walki z przestepczoscia ?

    Tu nie ma mowy o szkalowaniu. Tu jest mowa o prawdzie. A ta widze Cie
    strasznie boli skoro tak walczysz o patologie jakimi sa emerytury
    mundurowych.

    Icek