  • Data: 2006-11-22 21:42:04
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <n...@n...net> napisał(a):

    > Inne kolory mają obowiązywać w podstawówce a inne w gimnazjum.
    > W zasadzie to nie mam nic przeciwko, ale:
    > - dlaczego ja mam za nie płacić,

    Ja tam nie wiem co jest zlego w mundurkach.. moje dziecko chodzi do szkoły w UK i
    wszystkie dzieciaki maja mundurki każda szkoła inne i to rodzice je kupują jakoś nie
    widzę w tym problemu ba nawet kilka zalet

    reasumując.. nie podoba Ci sie to zmień szkole na mniej .. elitarna....

    może strajk?
    albo okupacja szkoly...

    albo zmiana dyrektora za pomysł wprowadzenia mundurków...

    no nie wiem.. ludzie sie nudzą...

    Piotr Żebrowski