  • Data: 2004-05-24 20:10:47
    Temat: Re: Mundur wojskowy
    Od: "Zbirkos" <z...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kodeks wykroczeń:
    >
    > Art. 61.
    > § 1. Kto przywłaszcza sobie stanowisko, tytuł lub stopień albo publicznie
    > używa
    > lub nosi odznaczenie, odznakę, strój lub mundur, do których nie ma prawa,
    > podlega karze grzywny do 1.000 złotych albo karze nagany.
    >

    > A czy żandarmeria wojskowa mijała Ciebie ?

    No wlasnie
    Mam kurtke ze zle naszytymi polskimi flagami (specjalnie zle naszyte) i z
    naszywkami desantu i SFOR i sie do mnie doczepil ostatnio jakis porucznik,
    pokazal jakas legitymacje i mi grzecznie powiedzial bym sciagnal flagi
    polskie i naszywki desantu i SFOR. I nie wiem ale wtedy to juz chyba nie
    mundur tylko zwykla kurtka moro. A w moro mozna przeciez chodzic. Zreszta
    mundur to nie wiem ale w moim rozumieniu to kompletny ubior (kurtka,
    spodnie), a sama kurteczka moro to chyba nie problem?

    pozdrawiam