    From: "Andrzej" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundur wojskowy
    Date: Fri, 21 May 2004 18:17:26 +0200
    Sender: i...@p...onet.pl@195.116.204.13

    Była kiedyś o tym mowa w audycji "Dzwonię do Pani/Pana... " w radiu Zet - i
    wnioski tam były takie, że wolno Ci nosić nawet cały mundur, ale po
    założeniu dystynkcji już podlegasz karze do 3 lat.
    Więc oderwij pagony, ewentualne oznaczenia jednostki i (chyba) barwy
    narodowe - wtedy możesz czuć się bezpiecznie.

    Pozdrawiam.

    --

    Andrzej
    GG: 5293541 i...@o...pl