  • Data: 2023-06-10 08:18:01
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy odznakach nie ma zastrzeżenia, że dotyczy krajowych.

    Jest wyraźnie napisane, że można nosić zagraniczne ordery i odznaczenia.
    O odznakach nic nie ma więc nie wolno.

    > Błądzisz. Wy tu prasówkę za mnie odwalacie. Ja tego nie czytam, dokąd
    > ktoś nie podlinkuje. Szkoda mi życia dla idiotów.

    Nie błądzę. Cho choćby policja swój organ prasowy ma i jego zasranym
    obowiązkiem jest monitorować takie publikacje. To że ty się tym nie
    zajmujesz nie znaczy że świat się na tobie kończy. A kogo miałeś na
    myśli pisząc o idiotach?

    > Zdaje się, ze tego Departament Obrony USA nie daje. Dostali odpowiedź,
    > że miu nie dali i nie ogarnęli, co to jest?

    Nie wydaje mnie się. W takich instytucjach pracują poważni ludzie i jak
    im zadasz pytanie to udzielają poważnych odpowiedzi. W szczególności tu
    udzieliliby wtedy odpowiedzi że się tym nie zajmują.

    > I?

    Skup się - rozporządzenie określa że można nosić zagraniczne odznaczenia
    i ordery. Odznak nie - więc nie wolno - nie możesz sobie przypinać do
    munduru co ci się podoba, tylko to co jest określone rozporządzeniem.

    > Albo dziennikarz - bo to może być dla Generała spora kasa.

    Jakiego generała, jaka kasa:P

    > Pomówienie jest przestępstwem z kodeksu karnego. To dość gruba sprawa.

    LOL:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!