    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mozna czy nie mozna!!
    Date: Mon, 3 Apr 2006 16:02:59 +0200

    nie chodzi o ograniczenie techniczne
    faktycznie czasem sie zdazy ze w bankomacie po prostu braknie innych
    nominalow i dlatego wyplaci sie tylko 50 ale pytalem sie w banku i w
    obsludze klienta powiedzial mi gosc ze wprowadzaja w niektorych bankomatach
    takie ograniczenie ze mozna wyplacac tylko wielokrotnosc 50 PLN a jak chce
    mniej to moge w kasie ale przy okazji sciagna mi prowizje za wyplate lub
    moge sie udac do innego bankomatu tylko dlaczego mam placic za wyplacenie
    wlasncyh pieniedzy z banku lub biegac po calym miescie i szukac bankomatu
    ktory mi wyplaci mniej