  • Data: 2006-04-05 00:46:55
    Temat: Re: Mozna czy nie mozna!!
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    R2r napisał(a):
    > A ile wynosi u nich minimalna prowizja od transakcji? :-D
    > Aha! Nie mam na myśli jakichś specjalnych kart typu np.
    > MasterCard-Shell-PeKaO, dla których - jak wiadomo - roczna opłata
    > członkowska wynosi prawie 100,- zł. :-)

    a co mnie to obchodzi ??? prowizję płaci sklep, ja mam kartę i mam
    gwarancję, że mogę kupić sobie towar od 1zł, bo taką mam umowę z
    bankiem, czy Visą i Mastercardem. W Polcardzie mi powiedzieli, że
    prowizja dla Polcardu jest negocjowana dla każdego sklepu osobno, ale w
    umowie jest jasno napisane, że limity są takie jakie są przypisane do
    kart, takie jak daje Mastercard, Visa czy ktokolwiek inny i ograniczanie
    kwoty (dałem mu przykład sklepu, który mam obok w którym kwota minimalna
    to 20zł) jest niezgodne z umową którą ma ten sklep, przy czym ten
    człowiek od razu zaznaczył, że dotyczy to Polcardu, a jak jest w innych
    firmach to on nie wie.