  • Data: 2006-04-03 19:11:35
    Temat: Re: Mozna czy nie mozna!!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Kris napisał(a):

    > nie chodzi o ograniczenie techniczne
    > faktycznie czasem sie zdazy ze w bankomacie po prostu braknie innych
    > nominalow i dlatego wyplaci sie tylko 50 ale pytalem sie w banku i w
    > obsludze klienta powiedzial mi gosc ze wprowadzaja w niektorych bankomatach
    > takie ograniczenie ze mozna wyplacac tylko wielokrotnosc 50 PLN a jak chce
    > mniej to moge w kasie ale przy okazji sciagna mi prowizje za wyplate lub
    > moge sie udac do innego bankomatu tylko dlaczego mam placic za wyplacenie
    > wlasncyh pieniedzy z banku lub biegac po calym miescie i szukac bankomatu
    > ktory mi wyplaci mniej

    To że bankomat wypłaca minimum 50zł to ograniczenie techniczne.
    W wielu bankomatach są jedynie nominały 50zł i 100zł. Czasami 50zł i 200zł.
    Poszukaj bankomatu który ma dwudziestki. Zresztą nie ma przymusu z
    korzystania z ich usług.

    Mój bank w bankomacie który mam niedaleko domu dysponuje dwudziestkami i
    sobie to chwalę.
    Chociaż również mógłbym szukać dziury w całym i narzekać że jestem
    zmuszany do wypłacania dwudziestek, chociaż chciałbym wypłacić dyszkę,
    albo 3zł79gr...