    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Możliwość przepadku mieszkania
    Date: Wed, 19 Aug 2020 19:12:26 +0200
    <5f3a1f54$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2020-08-17 o 08:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A nie mieszasz ?
    > Jak udowodnic, ze nie zaplacili ? Spoldzielnia ma przedstawic wlasne
    > oswiadczenie, ze nie ma sladu po wplacie ?
    >
    > Inna sprawa, ze po tylu latach mieszkania, to nalezy domniemywac, ze
    > wplacili.
    > Ale kto ma domniemywac ?

    Wychodzi na to, że sp-nia fałszuje dane. Każdy lokator ma swoje konto
    (kartotekę), na którym się wszystko księguje.Dawniej księgowali na
    maszynach Ascota, a jak przyszła era komputerów to przenosili dane
    każdego konta do komputera. Pewnie nie wszystkie dane przenieśli, ale
    chociaż saldo powinno być przeniesione. Po kwocie salda można poznać czy
    mieszkanie jest opłacone (wkład budowlany).
    Kartoteki pewnie przenieśli do archiwum i nie chce im się szukać. Chyba,
    że zniszczyli.
    Ja bym najpierw poprosiła na piśmie sp-nię o wydruk danych konta
    lokatora-mieszkańca.