    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Date: Sat, 05 Jun 2004 15:41:59 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pf127.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał:

    >poziomy "pas do skrętu w lewo" - czyli, wg Ciebie, do objeżdżania wysepki.
    A dokładnie do jazdy zgodnie z kierunkiem, który wyznacza strzałka.

    >Czy mogę objechać wysepkę również z pasa środkowego i prawego?
    Nie napisałeś jak oznakowane są ww pasy. Zresztą chyba sam potrafisz
    sobie na takie pytanie odpowiedzieć - o to nie trzeba pytać.
    Możesz jechać tak jak wskazują strzałki - i nie dlatego, ze ja tak
    napisałem, ale dlatego, ze tak stanowi prawo w tym kraju.

    >Są ronda w Warszawie, gdzie taki manewr jest zabroniony.
    Nie twierdzę, ze nie ma, choć nie wiem jaki manewr masz na myśli.

    Artur Golański