  • 1. Data: 2004-04-20 16:15:49
    Temat: Moze ktoś wie a może nie ?
    Od: "Magura" <m...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów mam pytanie ile moze mniej wiecej trwac rozwód
    od złozenia papierów nie ma dzieci nie ma majątku do podziału mąż znęca sie
    fizycznie i psychicznie nad żoną z przewaga na psychiczne i czy ma
    szansędostac rozwód dziękuje za odpowiedz Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-20 16:21:26
    Temat: Re: Moze ktoś wie a może nie ?
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Magura" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fizycznie i psychicznie nad żoną z przewaga na psychiczne i czy ma
    > szansędostac rozwód dziękuje za odpowiedz Pozdrawiam

    jak nie ma dzieci to nie przeprowadza sie na zgodny wniosek stron
    posiedzenia pojednawczego, dlatego rozwód może zostać przeprowadzony
    szybciej, a jak szybko:) zależy od sądu......
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-04-20 17:24:31
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Magura wrote:
> [...]
    > mąż znęca sie fizycznie i psychicznie nad żoną z przewaga na
    > psychiczne i czy ma szansędostac rozwód dziękuje za odpowiedz

    Zależy od sądu. Teraz jest spęyrzenie spraw, więc na pierwszy termin można
    czekać nawet kilka miesięcy. I nastaw się, że w sądownictwie "bardzo szybko"
    zanaczy "za 2-3 miesiące"