    From: "Adamsoft" <a...@N...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Monitorowanie stanu rozliczen w POLKOMTEL SA
    Date: Thu, 28 Mar 2002 19:23:07 +0100

    > tylko, obawiam sie, ze wprowadziwszy te usluge, maja jakies sprytne
    > wytlumaczenie na ten temat

    Mam wytlumaczenie, ale nie sprytne, tylko normalne. To naliczenie pojawia
    sie, jezeli ostatnia wplata nie zostala zrobiona lub tez zostala oplacona z
    opoznieniem. Ma to wyeliminowac przeginanie i zwrocenie uwagi na to, ze sa
    terminy platnosci. Nie wiem, czy wszyscy zdaja sobie sprawe jakie sa straty
    dla firmy za nieterminowe wplywy?
    Sami chcemy dostac pensje na pierwszego, ale oplaty robimy z opoznieniem
    :)))
    Czy to jest OK?
    Mariusz Adamski
    www.air2air.net