eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMonitor na gwarancji › Re: Monitor na gwarancji
  • Data: 2006-06-21 17:36:22
    Temat: Re: Monitor na gwarancji
    Od: "szlovak" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojtek wrote:

    > Witam
    > Monitor Miro kupilem w sklepie komputerowym 20.01.2005r z trzyletnia
    > gwarancja . Teraz w czerwcu popsol sie wiec poszedlem do sklepu tam
    > gdzie kupilem monitor i pytam czy mam go dostarczyc do sklepu .
    > Sprzedawca obejzal gwarancje powiedzial ze mam go sam wyslac na adres
    > taki jaki jest na gwarancji do Zabrza Wiec tak zrobilem wyslalem
    > monitor Firma Spedycyjna SCHENKKER ta firma wskazana przez gwaranta.
    > Po trzech dniach monitor wrocil spowrotem serwis przeniosl sie do
    > Łodzi.Koszty przesylki musialem pokryc w kwocie 80zł.Poszedlem do
    > sklepu gdzie go kupilem i zanioslem im monitor i powiedzialem jak sie
    > stalo powiedzieli ze oni wysla monitor do serwisu a mi kaza pisac do
    > servisu o zwrot kosztow przesylki czy napweno maja racje ? Jak
    > powinienem teraz postapic czy faktycznie ktos mi zwroci te koszty?
    >
    > pozdrawiam Wojtek

    raczej pieniędzy nie dostaniesz za wysyłanie monitora. Skoro sklep jest
    na miejscu to bym nigdzie nie wysyłał monitora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1