  • 1. Data: 2004-07-14 10:53:08
    Temat: Monitor Sądowy i Gospodarczy
    Od: "Paweł Oczkowski" <o...@p...onet.pl>

    Witam

    Potrzebuję Monitor Sądowy i Gospodarczy nr 110/2004 z dnia 7.06.2004 roku

    Najlepiej w formie pdf ale i każda inna forma elektroniczna moze być dobra.

    Czy może ktoś mi pomóc w tej sprawie

    Za pomoc z góry dziekuję.

  • 2. Data: 2004-07-14 12:51:37
    Temat: Re: Monitor Sądowy i Gospodarczy
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "Paweł Oczkowski" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy może ktoś mi pomóc w tej sprawie
    >
    > Za pomoc z góry dziekuję.
    >
    > Wypełnij wniosek o przysłanie Monitora Sądowego i Gospodarczego wzór
    6tutaj http://www.ms.gov.pl/formularze/formularze_monitor.s
    html i prześlij
    na adres k...@m...cors.gov.pl i przekaż przelewem kwotę ok. 30
    zł (podana na 2-stronie wniosku o przysłanie monitora, nr konta i adres
    podany jest też na 2-str. Wniosku. Czekasz ok. 14 dni otrzymujesz pocztą.
    TH