  • 1. Data: 2004-03-24 04:32:53
    Temat: Molestowanie seksualne - ciekawy wyrok ?
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    Witam,

    Znalazlem taka informacje:
    http://fakty.interia.pl/news?inf=484478

    Byc moze jest to dziennikarskie niedopatrzenie, ale z tego artykulu ze
    1) sa zeznania czterech "pokrzywdzonych"
    2) "pokrzywdzeni" nie maja "bujnej wyobrazni"
    Czy to mozliwe zeby skazac kogos tylko na takiej podstawie ?

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN vel NoMaD

  • 2. Data: 2004-03-24 09:05:37
    Temat: Re: Molestowanie seksualne - ciekawy wyrok ?
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "DaMoN" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2) "pokrzywdzeni" nie maja "bujnej wyobrazni"
    > Czy to mozliwe zeby skazac kogos tylko na takiej podstawie ?

    po pierwsze nie analizuj wyroku na podstawie relacji dziennikarskiej, nie
    wiadomo jakie byly wszystkie dowody w sprawie. po drugie, zeznanie swidka
    (pokryzwdzonego) jest takim samym dowodem jak kazdy inny. nawet gdyby byly
    to jedyne dowody w tej sprawei, nie ma nic dziwnego ze sad moze kogos skazac
    w procesie poszlakowym. chociaz watpliwosci nie wolno tlumaczyc na
    niekorzysc oskarzonego, sad mogl nie miec watpliwosci, jesli dowody ukladaly
    obraz faktyczny w spojna i logiczna calosc.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-03-24 09:07:56
    Od: "Derkon" <derkon@kij_w_oko_spamerom.pf.pl>

> [...]
    > 2) "pokrzywdzeni" nie maja "bujnej wyobrazni"
    > Czy to mozliwe zeby skazac kogos tylko na takiej podstawie ?

    Ktos wrobil ta pania. Jaki zdrowy na ciele i umysle nastolatek oskarzylby
    taka nauczycielke?? :))

  • 4. Data: 2004-03-24 10:29:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Derkon wrote:

    > Użytkownik "DaMoN" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Ktos wrobil ta pania. Jaki zdrowy na ciele i umysle nastolatek
    > oskarzylby taka nauczycielke?? :))

    Może jakis potworny pasztet? Pasowałoby, skoro musiała ich zmuszać...
    Choć z drugiej strony, w tym wieku, to nie ma znaczenia...
    Pozwolę sobie zacytowac pewien wierszyk, może nieco wulgarny:
    "Ja pieldolę to pseckole, lalki, misia, panią Olę, tylko jeża nie
    pieldolę, bo jeż w ch.... mnie kole". U nastolatków ostatnie
    zastrzeżenie może już nie byc aktualne...
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-03-24 15:38:22
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "DaMoN" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Znalazlem taka informacje:
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=484478

    Zeznania mlodych chlopakow (zdaje sie ze z marginesu)
    wiarygodniejsze od nauczycielki?

    Co najmniej dziwne...

    WOJSAL

  • 6. Data: 2004-03-27 04:49:27
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> wrote in message

    > po pierwsze nie analizuj wyroku na podstawie relacji dziennikarskiej,
    nie
    > wiadomo jakie byly wszystkie dowody w sprawie.

    Zgadza sie. Faktem jest ze nie znam wszystkich dowodow. Oparlem sie wiec
    tylko o to co przyczytalem.
    No i to co przeczytalem wydalo mi sie lekko "Nie do wiary".
    Co jesli jedyny dowod w tej sprawie to bylo zeznanie tych chlopcow,
    zeznanie oskarzonej i opinia psychologa, ktory stwiedzil jedynie "ze
    chlopcy nie maja tendencji do koloryzowania" ? Bo takie mniej wiecej
    byly wnioski z artykulu.

    No nic - EOT
    Dzieki za odpowiedz,

    --