  • 1. Data: 2004-03-23 23:57:44
    Temat: oskarzyciel posilkowy
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Sprawa ciagnie sie juz rok. Na parkingu pod moim blokiem moj samochod zostal
    zarysowany. Cale zajscie widzialo pare osob.Poinformowali mnie o nr rej
    sprawcy, znalazlem to auto zostawilem kartke z prosba o kontakt. Niestety
    zostalem poprostu olany wiec zglosilem sprawe policji.
    W toku przeszlo polrocznych intensywnych czynnosci policji ustalono ze
    sprawca byla moja sasiadka, doszlo do sprawy sadowej /drugie pol roku/, w
    ktorej cale szczescie bylem oskarzycielem posilkowym /policjant jako glowny
    oskarzyciel pojawil sie tylko raz, a rozpraw bylo 6/ . Zapadl wyrok
    skazujacy sasiadke. Prawdopodobnie bedzie sie od niego odwolywac tak
    przynajmniej poinformowala mnie jej pani adwokat.
    I teraz mam pytanie:
    czy jesli dojdzie do ponownego procesu nadal bede obronca posilkowym?
    czy musze pisac jakies pisma do sadu z prosba?

    pozdo:)

  • 2. Data: 2004-03-24 09:08:36
    Temat: Re: oskarzyciel posilkowy
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy jesli dojdzie do ponownego procesu nadal bede obronca posilkowym?
    > czy musze pisac jakies pisma do sadu z prosba?

    role Ci sie pomylily - nie ma czegos takiego jak "obronca posilkowy". A
    oskarzycielem posilkowym jestes od poczatku do konca, przeciez apelacja to
    inny etap tego samego procesu. nie pisz nic do sadu, bo sie osmieszysz, a
    najlepiej wklep w wyszukiwarke "oskarzyciel posilkowy" i przeczytaj co
    mozesz...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-03-24 16:30:41
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > inny etap tego samego procesu. nie pisz nic do sadu, bo sie osmieszysz, a
    > najlepiej wklep w wyszukiwarke "oskarzyciel posilkowy" i przeczytaj co

    ups no pomerdalo mi sie na koncu :) goglowalem i doczytalem ale niepewnoisc
    nadal mi zostala wiec pytalem,
    zeczywiscie pytam o oskarzyciela posilkowego,
    dzieki za info,
    mam jeszcze jedno pyt, sprawca tej kolizji za spowodowanie kolizji na
    parkingu i ucieczke z miejsca zdarzenia dostal kare 600 pln + 120 pln koszty
    +60 pln za cos jeszcze /nie pamietam dokladnie/ czy to wysoka czy najnizsza
    z mozliwej kary za ww przewinienie?
    po jakim czasie dostane info z sadu czy byla apalacja?

    pozdro:)

  • 4. Data: 2004-03-24 19:55:21
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    R6 wrote:
> [...]
    > +60 pln za cos jeszcze /nie pamietam dokladnie/

    > czy to wysoka czy najnizsza z mozliwej kary za ww przewinienie?

    najwyższa to teoretycznie 5000 zł, najniższa 20zł, ale to 600 wydaje się
    być rozsądne

    > po jakim czasie dostane info z sadu czy byla apalacja?

    Jak zostanie wniesiona. Termin to 7 dni od daty doręczenia uzasadnienia.
    Kiedy to będzie - jak sędzia już je napisze ;)
    Prawa strony zachowasz też przed sądem odwoławczym.

    KG