    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Molestowanie seksualne a pozew z powodztwa cywilnego
    Date: Tue, 25 Jan 2005 00:43:24 +0100

    js wrote:

    > Jakie wnioski ktos nieobeznany z prawem moze wyciagnac?
    > Ano takie, ze sprawa przepadla, jest wlasnie "po ptokach".

    Jesteś wyjątkowo upierdliwym i irytującym czepialskim...

    Gdybyś miał troszkę rozumu w głowie (oprócz wiedzy, że tylko ahdezyjne
    jes 'po ptokach', ale nie osobne cywilne) to byś się domyślił, co
    chciałem napisać, a tylko przez (do tego się przyznaję) pewną niedbałość
    nie dopisałem.

    > EOT z mojej strony, bo to bez sensu. Rzuczasz szachami, gdy
    > przegrywasz?

    Wiesz, gdybym grał z przeciwnikiem takim, jak ty (tzn. mającym długi
    szpikulec i złośliwie nim dźgającym) to rzuciłbym szachownicą, żeby
    takiego delikwenta ogłuszyć i móc odebrać mu ten cholerny szpikulec.

    Ale póki co musi mi wystarczyć zwykły *plonk*

    Faktem jest, że wyraziłem się nieco niejasno. Faktem jest, że ktoś nie
    obeznany mógłby mnie opacznie zrozumieć. Ale także faktem jest, że
    jesteś upierdliwym palantem, któremu nie wystarcza uściślenie czyjejś
    wypowiedzi - ty musisz potem jeszcze kogoś zdeptać.