  • Data: 2003-05-05 09:17:42
    Temat: Re: Molestowanie dziecka przez GG Pomóżcie!
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiewióra napisał:
    > ... a dzieckiem nie ma się kto zająć, więc z nudów i z powodu braku
    > towarzystwa "niewirtualnych" rówieśników pisze na GG :-((

    to straszne, naprawde...
    Pewnie lepiej żeby wyszło na podwórko i nauczyło sie jak sie wymawia
    "kurwa" czy "chuj", prawda? Albo żeby pooglądało jak wyglądają ludzie
    pijący na codzień jabole? Albo jak smakuja papierosy? (tak, widziałem
    już 7-8 latki z fajkiem w ustach) To 100x lepsze od pisania na gg _pod
    nadzorem rodziców_ (przeczytaj pierwszy post w wątku)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl