  • Data: 2006-07-05 14:55:26
    Temat: Re: Moga mi przeksiegowac na inne konto ??
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom napisał(a):

    > Zarowno statut jak i umowa milcza na ten temat. Po prostu mowia, ze "nastapi
    > rozliczenie" i tyle

    Według mnie to winno być w umowie deweloperskiej czy jak ja tam zwał.
    Jeśli nie ma to nie mogą ci zaliczać niczego na poczet przyszłych
    wierzytelności.
    Ale pomysł z prawem karnym jest beznadziejny.
    Wystąp do nich pisemnie o zwrot, zagroź postępowaniem sądowym. Napisz
    niech wskażą ci podstawy prawne do zatrzymania twoich pieniędzy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/