  • 1. Data: 2002-09-16 07:54:20
    Temat: Mitcomp - sfałszowany spam
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Witam,

    Otrzymałem z PolSpamu (projektu antyspamowego) prośbę
    o wyjaśnienie zgłoszenia spamu z mojej domeny.

    -> http://www.polspam.org/browse.php?q=36352

    Okazuje się, że notoryczny spamer - firma Mitcomp -
    sfałszowała nadawcę listu i rozesłała coś co miało być
    reklamą mojej firmy.

    Jako nadawcę wstawiono adres mojego *klienta* Łukasza
    Kozickiego, który ostatnimi czasy dość skutecznie ze
    spamerami walczy i pewnie Mitcompowi na odcisk nadepnął.
    W ten sposób Mitcomp chcial się zemścić na Łukaszu.

    Pech chciał, że Łukasz z działalnością mojej firmy
    nie ma *nic* wspólnego, treść listu (zaproszenie na *moje*
    strony) szkaluje mnie i moją firmę.

    Pytanie do Was, bardziej doświadczonych - pod jakie
    paragrafy to podchodzi, bo zamierzam z Panami z firmy
    Mitcomp szybciutko sprawę w prokuraturze załatwić.

    A dowody mam niezaprzeczalne - listy z pełnymi
    nagłówkami, wskazującymi jednoznacznie na ową firmę.

    Szymon Nitka

  • 2. Data: 2002-09-16 18:57:13
    Temat: Re: Mitcomp - sfałszowany spam
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > A dowody mam niezaprzeczalne - listy z pełnymi
    > nagłówkami, wskazującymi jednoznacznie na ową firmę.

    Radze porozmawiac z nimi po swojemu a pozniej zakopac w lesie ...

    tlumaczenie

    wygenerowac im ruch na laczu taki ze nikt w firmie nie bedzie mogl sciagac
    poczty, ogladac ich siteu itp ... chyba ze to oni maja lepsze lacza :( i tak
    przez ... tydzien ...

    innej rady na takich nie ma ...

    AndY

  • 3. Data: 2002-09-18 22:19:49
    Od: "WP" <w...@a...pl>

    ...>
> [...]
    > poczty, ogladac ich siteu itp ... chyba ze to oni maja lepsze lacza :( i

    Zgloszenie do Abuse i do prokuratury. Jezeli Ty zablokujesz im lacza to nie
    zdziw sie jak jeszcze Ciebie zglosza tam, gdzie Ty powinienes to zrobic.
    W.P.