  • Data: 2017-04-14 14:21:07
    Temat: Re: Misiewicze
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-14 o 14:11, Olin pisze:

    > Uciekasz jednak od głównego problemu, że o tym, kto może zasiadać w
    > spółkach Skarbu Państwa decyduje - nie wiadomo na jakiej podstawie - jakaś
    > kuriozalna komisja, w dodatku z udziałem cara intelektu, jakim jest
    > bezsprzecznie Suski.

    Tak było zawsze. Tylko, że dla Ciebie prawdopodobnie, gdy rządzili
    "nasi" to do spółek SP szli sami fachowcy. A teraz gdy rządzą "oni"
    to idą sami politykierzy, bez kwalifikacji.

    Czy zmieniło się prawo, dot. zajmowania stołków w spółkach SP, od czasu
    "dobrej zmiany"?

    Spółki Skarbu Państwa są właśnie po to, by politycy, wygrywający zawody,
    mieli ciepłe posady. I to dotyczy tak "naszych" jak i "onych". Jest to
    chore, ale tego nie chcą zmienić ani "nasi" ani "wasi".

    Pozdrawiam,
    Wojtek