  • Data: 2023-05-31 20:58:15
    Temat: Re: Mis
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]

    No wiem, ale raczej nie naprawiacie wtedy mostu ani nie gasicie pożaru
    na 14. piętrze.

    > No a kto ma być? Wojsko, myśliwi?

    Jakiś weterynarz ze strzelbą z usypianiem by się nie znalazł? Nb. w
    takich rejonach to bym się nawet spodziewał, że policja/leśniczy ma coś
    takiego na stanie i potrafi użyć. Coś na zasadzię, że gdzieś
    jest/powinno być zawsze dostępne antidotum na jad żmiji, a w szeroko
    rozumianym powiecie to nawet może i kobry, królewskiej.

    Jakby to było gdzieś pod Wrocławiem to dostałby 60x taserem i na samych
    elektrodach by się go z miasta wywlokło.

    --
    Marcin