  • Data: 2005-05-07 19:52:06
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > Nie rozumiesz, ze nie chodzi tu o liczbe bajtow? ;-)

    A o co? O idiotyczne 4 linijki? Wklej sobie moją sygnaturkę do Worda i
    włącz statystykę wyrazów.

    Skoro linia postu ma mieć 65 znaków zgodnie z cytowanym przez Ciebie RFC to
    widać, że sygnaturka powinna mieć max 260 znaków (65*4) a moja ma 115 bez
    spacji i 149 ze spcjami co jest prawie o *połowę* mniejsze niż założenia

    Zawsze podziwiałem ludzi, którzy potrafią ciągnąć taki jałowy wątek o
    czterolinijkowej lub pięciolinijkowej sygnaturce

    Zazdroszczę Ci braku poważniejszych problemów ;)

    > Nie przyznales sie jeszcze do bledu ;-)
    > Wysmiales mnie odnosnei tego, ze zostalo to umieszczone w RFC.

    Przyznaję. Nie wiedziałem o tym :)

    Zadowolony? ;)

    > Smiem twierdzic wciaz, ze nie chodzi tu o liczbe bajtow.

    A o co, bo już sie kompletnie zgubiłem....

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098