    From: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Milicjanci dobiorą się do d.. posiadaczom GPS ów :D
    Date: Thu, 20 Nov 2008 14:26:07 +0100

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <g...@g...de> napisał w wiadomości
    news:op.ukwv6sbl56ze0p@mz-d600...
    > http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/924727.html
    >
    > "[...]
    > Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi zapowiada specjalne akcje kontrolujące
    > legalność GPS. Mają je przeprowadzać policjanci podczas wspólnych akcji z
    > celnikami i inspektorami transportu drogowego. Jak się dowiedzieliśmy,
    > kontrole mają się odbywać na drogach tranzytowych w całym kraju.
    >
    > - Kierowcy muszą brać pod uwagę, że podczas rutynowej kontroli może być
    > także zakwestionowana legalność oprogramowania GPS - ostrzega podinspektor
> [...]

    ciekawe
    Mam nokię z nokia map - była wgrana już ta aplikacja -nie mam certyfikatu
    ani nic innego - jak mi potrzeba na miesiąc wykupuję sobie licencję na nią
    (obciążenie abonamentu) - chyba jest to legalne? Ale cetyfikatu nie mam i
    nie było w dokumentach z nokią. Chyba jest to legalne? Ale udowodnić
    legalności nie mogę nie mam na to dokumentów prócz faktury zakupu aparatu
    telefonicznego.
    Marcin