    From: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Milicjanci dobiorą się do d.. posiadaczom GPS ów :D
    Date: Thu, 20 Nov 2008 12:37:19 +0100

    Henry(k) pisze:
    > Wydaje mi się że skale tych zjawisk są różne. A pirackich AM jest
    > zatrzęsienie (akurat moi znajomi je kupili, ale na forach
    > internetowych zainteresowanie crackami jest ogromne). Poza tym licencję
    > chyba łatwo sprawdzić więc nie powinno być problemu z wyłapywaniem bardziej
    > podejrzanych programów.
    > Jak najbardziej popieram tę akcję.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    To znaczy, że jeśli mam navi w samochodzie, to muszę mieć dowód zakupu i
    legalności oprogramowania tak?
    Jeśli również ja i moja żona posiadamy służbowe laptopy i będą włączone
    podczas takiej rutynowej kontroli, to również przy sobie muszę posiadać
    licencję na całe tam znajdujące się oprogramowanie tak?
    Również, jeśli dzieci z tyłu posiadają odtwarzasz DVD i oglądają film to
    muszę mieć paragon zakupu płyty ze sklepu tak?
    A drugie dziecko ogląda w tym czasie telewizję, to również muszę
    posiadać książeczkę opłat abonamentowych tak?

    Wg mnie bzdura totalna...