    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Migracja firmy na rodzinę - podejście drugie
    Date: Sat, 16 Apr 2011 12:23:31 +0200

    > (jak widać
    > na newsach, masz talent w tym zakresie)

    Nie wiem co widać, bo akurat klientów mam zadowolonych. Jedyne
    niezadowolenie jakie mnie spotyka, to ze strony konkurencji oraz trolli
    grupowych, którzy są zbyt tępi, żeby pojąć pewne zagadnienia, więc sobie
    popierdują durnowate odzywki na tematy oświaty czy mojego poziomu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek