  • From: "baya" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie wlasnościowe i niepłacony szynsz
    Date: Sun, 7 Jul 2002 22:14:28 +0200

    ... co mi
    > może grozić? Bo przecież nie eksmisja, skoro mieszkanie jest moje i
    > zapłaciłem za nie parędziesiąt tysięcy złotych...

    Owszem, eksmisja. Ale zanim do tego dojdzie, będziesz otrzymywał wezwania do
    uregulowania zaległości, potrwa to jakiś czas, wszystko zależy od
    spółdzielni (jeśli to ona jest administratorem), w każdej są inne zwyczaje.
    Napisz do administratora, przedstaw swoją sytuację, zaproponuj rozsądny
    termin spłaty zadłużenia w ratach, zwykle są skłonni do negocjacji, no i
    staraj się wpłacać co miesiąc chociaż niewielką kwotę. Jeśli nie ma szans na
    zmianę sytuacji materialnej, zamień mieszkanie na mniejsze, które będziesz w
    stanie utrzymać, zanim spółdzielnia wystawi Twoje na licytację.
    baya

    ---