  • 1. Data: 2005-02-28 07:04:12
    Temat: Mieszkanie wlasnosciowe i lokatorskie
    Od: yodacki <y...@t...pl>

    Witam !

    Jesli temat jest OT przepraszam, ale nie wiem na jaka grupe moge sie
    udac z tym pytaniem. Wiec ewentualnie prosze mnie pokierowac.

    Sytuacja wyglada nastepujaco. Sa dwa mieszkania. Mieszkanie A -
    wlasnosciowe o powierzchni 40 m2. Mieszkanie B - lokatorskie o
    powierzchni 80 m2.

    Wlasciciel mieszkania A wyraza chcec zamiany mieszkania z najemnca
    mieszkania B.
    I teraz pytanie. Czy najemca mieszkania B mimo ze ma wieksze mieszkanie,
    jest zobowiazny zaplacic wlascicielowi mieszkania A za akt własnosci
    (mimo ze to mieszkanie jest dwa razy mniejsze niz mieszkanie B) czyli
    np. srednia cene rynkowa mieszkania A.

    pozdrawiam
    YODAcki

  • 2. Data: 2005-02-28 07:49:53
    Temat: Re: Mieszkanie wlasnosciowe i lokatorskie
    Od: Milamber <m...@w...pl>

> [...]
    > jest zobowiazny zaplacic wlascicielowi mieszkania A za akt własnosci
    > (mimo ze to mieszkanie jest dwa razy mniejsze niz mieszkanie B) czyli

    Pisząc z duużym skrócie to jak się rozłożą koszty zawarcia umów zależy
    tylko od stron, które je zawierają.
    Przy czym niniejsza odpowiedź abstrahuje zupełnie od faktu, iz jedno z
    mieszkań jest prawem lokatorskim...
    pozdrawiam
    Radek