    From: yodacki <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mieszkanie wlasnosciowe i lokatorskie
    Date: Mon, 28 Feb 2005 08:04:12 +0100

    Witam !

    Jesli temat jest OT przepraszam, ale nie wiem na jaka grupe moge sie
    udac z tym pytaniem. Wiec ewentualnie prosze mnie pokierowac.

    Sytuacja wyglada nastepujaco. Sa dwa mieszkania. Mieszkanie A -
    wlasnosciowe o powierzchni 40 m2. Mieszkanie B - lokatorskie o
    powierzchni 80 m2.

    Wlasciciel mieszkania A wyraza chcec zamiany mieszkania z najemnca
    mieszkania B.
    I teraz pytanie. Czy najemca mieszkania B mimo ze ma wieksze mieszkanie,
    jest zobowiazny zaplacic wlascicielowi mieszkania A za akt własnosci
    (mimo ze to mieszkanie jest dwa razy mniejsze niz mieszkanie B) czyli
    np. srednia cene rynkowa mieszkania A.

    pozdrawiam
    YODAcki