  • Data: 2009-05-08 05:31:03
    Temat: Re: Mieszkanie, spadek, członkowstwo w SM - pytanie.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:653d.000004ac.4a03460d@newsgate.onet.pl...

    > 3) Oświadczenia notarialnego wnuka, że powołuje babcię na swojego
    > pełnomocnika
    > do wykonywania czynności prawnych związanych z lokalem (w tym
    > przeniesienia
    > własności).

    przeniesienia wlasnoci????
    nie pokreciles czegos?
    owszem oswiadczenie, ze babcia bedzie pelnomocnikiem w kontaktach ze
    spoldzilnia w sprawach dotyczcyh lokalu, ok, ale prawo wlasnosci jakie nabyl
    moca spadku jest jego i nie ma powodu do jego przenoszenia,
    to samo z notarialnym poswiadczeniem, tez jak dla mnie przegiecie, mogliby
    takie oswiadczenie zlozyc w spoldzielni oboje i podpisac, ale coz, moze
    lubia papierki i chca jakiejs dupokrytki