eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie na dziecko: od kogo egzekwuje za czynsz komornik? › Re: Mieszkanie na dziecko: od kogo egzekwuje za czynsz komornik?
  • Data: 2006-09-28 16:16:55
    Temat: Re: Mieszkanie na dziecko: od kogo egzekwuje za czynsz komornik?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w spółdzielni czy nie?

    Ale co "w sp-lni czy nie"?? Czy się niejasno wyraziłem?
    A co tutaj ma do rzeczy spółdzielnia czy wspólnota czy cokolwiek - mówię, że
    pełna własność hipoteczna, żadne tam "prawo..." czy "mieszkanie własnościowe",
    tylko odrębny lokal, z udziałem w ziemi itd. itd.
    Co jest niejasne?? Bo nie wiem co i jak mam tłumaczyć...?