  • Data: 2004-09-20 22:06:46
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne po zmarłej babci
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł napisał:

    > Witam
    > Czy istnieje jakaś szansa na dziedziczenie prawa najmu mieszkania komunalnego
    > po mojej zmarłej babci? Ewentualnie prawo pierwokupu? W mieszkaniu tym jestem
    > zameldowany i faktycznie mieszkam od 1985 roku.
    > Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Paweł

    Ostatnia deska ratunku: ustawa o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach
    mieszkaniowych z dn. 02.07.1994 r., DZ.U. nr 105 poz. 509 art. 8., ale
    nie mam 100% pewności, czy ten przepis obowiązuje _teraz_. Radzę znaleźć
    BARDZO dobrego papugę.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.