  • Data: 2004-10-04 20:39:39
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne po zmarłej babci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Oct 2004, Paweł wrote:
    [...]
    >+ Aż nie chce mi się wierzyć, żeby nie było na to sposobu.

    Był, ale został ROZMYŚLNIE przez ustawodawcę zmieniony.
    Niestety nie pamiętam za czyich rządów :(

    >+ Może ktoś
    >+ wie jak orzekają sądy w takim przypadku.Przecież to absurdalne aby
    >+ np.konkubent miał do takiego lokalu większe prawa, niz wnuk.

    Ja bym się zgodził. Ale konkubenci pewnie będą odmiennego
    zdania :| - i widać ustawodawca ICH zdanie wziął pod uwagę.

    Spróbuj sobie odpowiedzieć na pytanie "co jest powodem
    takich nienormalnych sytuacji" - przecież NORMALNIE to
    właściciel by ci łaski nie robił, poszedłbys do INNEGO
    mieszkania...

    pozdrowienia, Gotfryd