    Date: Sun, 26 Jun 2005 21:29:40 +0200
    From: sqbie <s...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie komunalne-czy mozna dostac w spadku?

    Alek wrote:
    > Pominąłeś: "mieszkający z nim stale do chwili jego śmierci".
    > Jeżeli syn zmarłego nie mieszkał z nim (wiemy tylko, że nie był tam
    > zameldowany) to nic nie wskóra.
    > W przypadku dziedziczenia ta okoliczność nie miałaby znaczenia.
    >
    > Alek

    Zastanawia mnie tylko czy jest to alternatywa do wymienionych wcześniej,
    w sumie nie ma tam 'i' a są tylko przecinki
    czyli
    {...}
    zstępni, wstępni, pełnoletnie rodzeństwo, osoby przysposabiające albo
    przysposobione oraz osoba która pozostawąła faktycznie we wspólnym
    pożyciu małżeńskim z najemcą, mieszkający z nim na stale do chwili
    śmierci, wstępują w stosunek najmu lokalu
    {...}
    nie wiem czy "mieszkający z nim na stałe" to alternatywa do tych
    wcześniejszych czy wymóg konieczny do wcześniej wymienionych.
    Ja to rozumiem jako 'lub'.
    Ktoś może wie dokładnie jak to interpretować ??

    Pozdrawiam
    Sqbie