  • Data: 2002-11-03 05:43:51
    Temat: Re: Mieszkanie - jak to zrobić?
    Od: "bellboy" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@l...com.pl> wrote:

    > Osoba znana wszem i wobec jako Andrzej Wrobel zamieszkała pod

    > Też nie dokładnie tak. Sprzedać moe zawsze - najwyżej będzie musiał
    > co nieco oddać z powodu własnie bonifikaty. Ale i tak sa sposoby
    > obejścia tego ;-)
    > A zadającemu pytanie chodziło raczej o to, czy żona - ew. ex-zona
    > może mieć wlyw na ta sprzedaż. Propobuję czytać ze zrozumieniem ;-)

    Ja również propo_b_uję czytać i pisać z sensem ;->
    Przecież napisałem, że formalnie czyli zgodnie z prawem.
    Wiadomo, że każdy przepis można ominąć.Jednak sprzedaż takiego
    mieszkania
    jest utrudniona i będzie się musiał liczyć z tym, że nie uzyska ceny
    rynkowej.
    Kupiec będzie wymuszał obniżenie ceny.
    A gdzie ja napisałem, że żona będzie mogła się do tego wtrącać ?

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]