  • Data: 2002-11-03 01:24:41
    Temat: Re: Mieszkanie - jak to zrobić?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako Andrzej Wrobel zamieszkała pod adresem
    <a...@o...pl> napisała:

    > No nie do końca ;-)
    > Jeśli mieszkanie będzie zakupione po cenach rynkowych to tak.
    > Jeśli zaś skorzysta ze zniżek to przez kilka lat(chyba 5?)
    > nie będzie mógł formalnie sprzedać tego mieszkania.

    Też nie dokładnie tak. Sprzedać moe zawsze - najwyżej będzie musiał co
    nieco oddać z powodu własnie bonifikaty. Ale i tak sa sposoby obejścia
    tego ;-)
    A zadającemu pytanie chodziło raczej o to, czy żona - ew. ex-zona może
    mieć wlyw na ta sprzedaż. Propobuję czytać ze zrozumieniem ;-)

    --
    Pozdrówka
    Tatiana