    From: "bartek" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie! Jakie przepisy ???
    Date: Fri, 15 Sep 2006 12:01:09 +0200

    w kwestii sprzedaży przez ciebie lokalu w wraz z udziałem w nieruchomości
    wspólnej to bez twojej zgody nic sie nie może stać...
    drugie...jak zrozumiałem jest to nieruchomość wspólna tzw. mała wspólnota
    poniżej 7 lokali... tu kłania się znajomość ustawy o własności lokali... a
    jeśli jest to faktycznie mała wspólnota to i przepisów kc odnośnie
    współwłasności...