  • Data: 2007-06-30 09:14:29
    Temat: Re: Miesiąc więzienia dostałem za ten tekst
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:f65416$q2j$2@inews.gazeta.pl...

    > W tym, że masz prawo domagać się, żeby nie rządziło SLD, PO, PiS itp. a
    > nie masz prawa domagać się, żeby mniejszość nie rządziła Polakami.

    po,sld, pis to partie polityczne w sklad ktorych wchodz ludzie o roznych
    pogladach, czy wyznaniach, szerzenie nienawisci ze wzgledu na wyznanie
    to przestepstwo.(art 256 kk, 257) A jakbys sie zastanawial czemu jest
    przestepstwem to przypomnij sobie takiego jednego goscia z wasikiem
    i jego dzialania. Od slow do czynow jest niedaleka droga ...

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.