  • 11. Data: 2006-07-21 19:38:52
    Temat: Re: Mieć prawo jazdy, ale nie można jeĽdzić?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Koola" <n...@s...pl> napisał:

    > chodzi o ubezpieczenie OC czy AC?
    Widzisz zwiazek kontroli pojazdu przez policjanta i AC?
    Oczywiste, ze chdzi o OC!

    --
    Artur Golański

  • 12. Data: 2006-07-21 20:54:51
    Temat: Re: Mieć prawo jazdy, ale nie można jeździć?
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Fri, 21 Jul 2006 09:55:56 +0200, Artur Golanski napisał(a):

    > "Na pewno" to piszesz, ale sam nie wiesz o czym!
    > Co mnie, poszkodowanego interesuje wiek i inne sprawy sprawcy?
    > Odszkodowanie otrzymuję i żadnych problemów być nie może, skoro
    > sprawce polisę wykupił.

    a ty wiesz w czym problem czy nie ,bo jak nie to najpierw dokładnie
    przeczytaj o jaki problem chodzi ?
    a kto tu mówił o poszkodowanym ?

    akala

  • 13. Data: 2006-07-21 23:10:59
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Artur Golanski wrote:

    > "Na pewno" to piszesz, ale sam nie wiesz o czym!
    > Co mnie, poszkodowanego interesuje wiek i inne sprawy sprawcy?
    > Odszkodowanie otrzymuję i żadnych problemów być nie może, skoro
    > sprawce polisę wykupił.

    Akurat.
    To co otrzymasz to najwyżej wyrok z sądu, jak założysz sprawę, z którym
    sobie będziesz mógł pójść do komornika, który ci powie, że nie ma z
    czego ściągnąć.

    TU ma prawo odmówić wypłąty odszkodowania, jesli np. sprawca był pijany
    itp itd, a ty sobie teraz dochodź odszkodowania od sprawcy na drodze
    cywilnej.
    Fige zobaczysz, a nie odszkodowanie.

  • 14. Data: 2006-07-22 06:21:31
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    No ok, policja na to nie patrzy. Więc w jakim celu ubezpieczyciel pyta o
    to i co się dzieje gdy np. odpowie się, że tak, będą takie osoby
    poruszać się tym pojazdem. Czy to oznacza droższe ubezpieczenie?

  • 15. Data: 2006-07-22 09:19:40
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    Grandalf napisał(a):
    > No ok, policja na to nie patrzy. Więc w jakim celu ubezpieczyciel pyta o
    > to i co się dzieje gdy np. odpowie się, że tak, będą takie osoby
    > poruszać się tym pojazdem. Czy to oznacza droższe ubezpieczenie?

    Dokladnie o to chodzi.

    Pozdrowka
    --

    KOMTUR
    www.stockphoto.komal.pl

  • 16. Data: 2006-07-22 12:40:55
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    akala <a...@o...eu> napisał:

    >a ty wiesz w czym problem czy nie
    Wiem, w przeciwieństwie do ciebie. Chodzi o plisę OC, bo tylko tą
    policjant może sprawdzać.

    >to najpierw dokładnie przeczytaj
    Przeczytałem, znów w przeciewieństwie do ciebie.

    >a kto tu mówił o poszkodowanym ?
    Zawsze jest poszkodowany (właścicel/le pojazdu/ów)!

    --
    Artur Golański

  • 17. Data: 2006-07-22 12:40:55
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał:

    >To co otrzymasz to najwyżej wyrok z sądu, jak założysz sprawę, z którym
    >sobie będziesz mógł pójść do komornika, który ci powie, że nie ma z
    >czego ściągnąć.
    Co ty knocisz! Nikt nie wspominał, że TU upada.

    >TU ma prawo odmówić wypłąty odszkodowania, jesli np. sprawca był pijany
    A był? Nie! To po co wydziwiasz?
    Po za tym poucz się nieco, a potem wypowiadaj się na tej liście.
    Nawet jeśli sprawca był pijany, to ja odszkodowanie z jego OC
    otrzymuję bez łaski i jego pijaństwo nic tu do rzeczy. To jego
    problem, a nie mój. To do niego TU wystąpi z regresem, za to co mnie
    wypłaciło.Tyle.

    --
    Artur Golański

  • 18. Data: 2006-07-22 12:48:20
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Artur Golanski wrote:

    > Co ty knocisz! Nikt nie wspominał, że TU upada.

    Sprawa nie przeciwko TU, a przeciwko sprawcy.

> [...]
    > otrzymuję bez łaski i jego pijaństwo nic tu do rzeczy. To jego
    > problem, a nie mój. To do niego TU wystąpi z regresem, za to co mnie

    A zauważyłeś słowa itp itd. To przeczytaj sobie w ustawie kiedy TU z OC
    ci nie wypłaci.

  • 19. Data: 2006-07-23 12:25:46
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał:

    >To przeczytaj sobie w ustawie kiedy TU z OC
    >ci nie wypłaci.
    Sobie poradź lekturę ustawy, bo widać jej nie znasz!
    Wiek sprawcy (a o tym temat tego wątku) czy rodzaj PJ nie ma
    najmniejszego związku z ustawową możliwością (art. 38) odmowy wypłaty
    odszkodowania.
    EOT

    --
    Artur Golański

  • 20. Data: 2006-07-23 17:10:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> w

    > To przeczytaj sobie w ustawie kiedy TU z OC ci nie wypłaci.

    Będziesz łaskaw wskazać coś bliżej, bo nie mogę odszukać tego miejsca w
    ustawie (art. 38. nic o PJ nie wspomina). Za to znalazłem art. 9.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]