    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek i zgoda wlascieli ?
    Date: Fri, 5 Mar 2004 12:01:26 +0100

    On Fri, 5 Mar 2004, Marta Wieszczycka wrote:

    >+ On Sun, 22 Feb 2004 14:27:27 +0100, NoMad wrote:
    [...]
    >+ > (bo jesli nie wzywa policje, ta sprawdza czy jestem tam zameldowany i
    >+ > mowi mi "papa")
    >+ Policja sprawdza wtedy, czy masz UPRAWNIENIE do przebywania w lokalu.
    >+ Np. umowę

    Na pewno nie wymagasz za dużo od policji ? :[
    Ja nie mówię iż tak nie POWINNO być.
    Ja się obawiam iż jakieś 80% patrolowych NIE WIE o owym wyroku
    TK a ci co wiedzą w 80% nie dostali wykładu jakie to niesie
    za sobą skutki. Patrz komentarz nt. jak *urzędnicy* (czyli osoby
    w wydziałach UM/UG które *tylko tą dziedziną* się zajmują)
    interpretują "uchylenie" owego rozporządzenia przez TK.
    Przypomnę iż twardo stoję na stanowisku iż powołana przez ciebie
    wykładnia jest prawidłowa. Ale to nie to samo co twierdzenie iż
    każdy patrol na widok "wpisu meldunkowego" zareaguje prawidłowo :(

    pozdrowienia, Gotfryd