  • Data: 2004-03-05 00:06:40
    Temat: Re: Meldunek i zgoda wlascieli ?
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Feb 2004 07:17:40 +0100, Andrzej_K. wrote:

    > Nikt z tak jak Ty twierdzących nigdy nie podał podstawy prawnej.
    Rozumiem, że właśnie podasz podstawę prawną, z której wynika, że
    jest odwrotnie.

    > PS. Podaj mi *konkretny* przepis prawny na którym opierasz swoje
    > twierdzenia.
    No właśnie, podaj. Przeczytaj całą tę ustawę (masz link, możesz ją
    czytać od deski do deski) i znajdź tam przepis mówiący, że meldując
    się gdzieś musisz... przywlec ze sobą właściciela, dostarczyć jego
    zgodę ... albo co tam chcesz.
    Ja ją przeczytałam i mówię Ci, że tam niczego takiego nie ma. Nie ma
    takiego obowiązku. Skąd Ty go wytrzasnąłeś? Ale skoro to Ty
    twierdzisz, że on istnieje, to podaj przepis.

    Prawo to przepisy, które są, a nie przepisy, których nie ma. Czego byś
    chciał? Wielkiej księgi przepisów, których nie ma? "Obywatele wcale
    nie muszą chodzić zimą w czapkach. Jesienią też. Ani nawet wiosną.
    Że nie wspomnę o lecie. Jak nie chcą. Ale mogą. Oczywiście, jak
    chcą to mogą. I to nieprawda, że czapki czerwone stanowią wyjątek.
    Zielone też nie. Kolor w ogóle nie ma znaczenia. Bejsbolówki też nie
    stanowią wyjątku, ani czapki narciarskie. I wcale nie chodzi o to, że
    tak naprawdę to muszą, ale tylko w lecie, chodzić w kapeluszach. Albo
    tylko jesienią..."

    Ale qurczę, tu właśnie masz napisane czarno na białym, że taki
    przepis, że trzeba potwierdzać uprawnienie do przebywania istniał, ale
    już nie istnieje, bo został unieważniony. Masz więcej szczęścia niż
    Ci, którzy wierzą, że ... "chodzenie w lecie w czapkach jest
    obowiązkowe...".
    Pozdrawiam,
    MArta
    Ps. Podaj mi *konkretny* przepis mówiący, że wcale nie ma obowiązku
    chodzenia zimą w czapkach.