  • 21. Data: 2021-02-11 16:08:29
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):
    > Ciekawe skąd ty wiesz, że oni tak uważają?
    > Albo nie... to wcale nie jest ciekawe. Nie moja sprawa.
    >
    > Homoseksualiści są dyskryminowani, bo kościół i prawackie kryptogeje
    > robią na nich nagonkę z powodu natrętnych myśli z tym związanych

    Na czym ta dyskryminacja polega?

    Na tym że dostają np. kredyt na preferencyjnych warunkach?

  • 22. Data: 2021-02-11 16:11:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Feb 2021 07:08:29 -0800 (PST), Astralny Rębajło napisał(a):

    > Na czym ta dyskryminacja polega?

    Muszą zjeżdżać po rynnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2021-02-11 16:11:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Astralny Rębajło" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    J.F. napisał(a):

    >Bzdura. Po prostu większość korpo leci sobie w kulki.
    >https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/firmy-placace
    -najwiekszy-podatek-dochodowy-cit-w-2019-roku-cyfrow
    y-polsat-przed-tvn-allegro-przed-olx-liderem-pko-bp

    >https://youtu.be/KhwmDJ5C1gY
    >1h 24min
    >Wróbleski:
    >Firmy małe i średnie płacą w PL jakieś 12% efektywnego podatku
    >duże korpo płacą w PL ok 1,5%....

    A moze takie maja koszta?

    No coz, duzej korpo latwiej ukryc zysk, a jak jeszcze fiskus chce z
    tego z zysku nie wiadomo juz ile procent, ale duzo, to co sie dziwic,
    ze ukrywaja :-)

    Tym niemniej ... niby chodzi o google i fejsbooka, a kto wie, czy pod
    plaszczykiem PiS nie chce ich zlikwidowac/przejac ...

    J.

  • 24. Data: 2021-02-11 16:28:47
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Astralny Rębajło" napisał w wiadomości grup
    ..

    > A moze takie maja koszta?

    Jesteś naiwny i nie wyciągasz wniosków.

    > No coz, duzej korpo latwiej ukryc zysk, a jak jeszcze fiskus chce z
    > tego z zysku nie wiadomo juz ile procent, ale duzo, to co sie dziwic,
    > ze ukrywaja :-)

    Korpo nie ukrywają (nawet nie muszą) tylko robią szache rmacher na kosztach jakie
    ponoszą, a koszta
    mogą se wykreować praktycznie dowolne np. przy pomocy spółek córek.
    Robiłem w korpo i wiem, problem w tym jak się za to zabrać:)

    > Tym niemniej ... niby chodzi o google i fejsbooka, a kto wie, czy pod
    > plaszczykiem PiS nie chce ich zlikwidowac/przejac ...

    Powinieneś więcej czytać:)

  • 25. Data: 2021-02-11 17:08:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Astralny Rębajło" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    J.F. napisał(a):

    >Jesteś naiwny i nie wyciągasz wniosków.

    >Korpo nie ukrywają (nawet nie muszą) tylko robią szache rmacher na
    >kosztach jakie ponoszą, a koszta
    >mogą se wykreować praktycznie dowolne np. przy pomocy spółek córek.

    Oczywiscie.

    >Robiłem w korpo i wiem, problem w tym jak się za to zabrać:)

    Ale czy to byly spolki medialne ?

    >Powinieneś więcej czytać:)

    Ale gdzie - w umysle Prezesa ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2021-02-12 07:11:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A skąd Ty wiesz, co oni uważają?

    -----

  • 27. Data: 2021-02-12 07:12:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz, a tow. "Olek" musiał schodzić po drabinie.

    -----

  • 28. Data: 2021-02-12 07:33:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    O, jest nagonka kościoła i prawackich kryptogejów na Twoich pedałów:
    www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/dwa-skandale-s
    eksualne-w-prestizowych-francuskich-instytucjach/66y
    y6rp,79cfc278

    -----

  • 29. Data: 2021-02-12 09:30:22
    Od: Kviat

    W dniu 12.02.2021 o 07:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > O, jest nagonka kościoła i prawackich kryptogejów na Twoich pedałów:
    > www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/dwa-skandale-s
    eksualne-w-prestizowych-francuskich-instytucjach/66y
    y6rp,79cfc278

    "podał się we wtorek dymisji w związku z oskarżeniami o ,,krycie
    kazirodztwa" swojego współpracownika"

    Pewnie i tak nie zrozumiesz...

    Po drugie, kościół i prawaki jakoś nie robią nagonki na wszystkich
    pozostałych hetero, bo gdzieś jakiś hetero zgwałcił albo popełnił
    przestępstwo kazirodcze.

    Ten to chyba hetero?
    "W czwartek stacja BFM TV poinformowała z kolei o oskarżeniach o
    kazirodztwo znanego francuskiego aktora, scenarzysty i reżysera Richarda
    Berry'ego wysuniętych przez jego córkę Coline Berry-Rojtman."

    No i skoro zaprzecza, to na pewno pomówienia pismaków. I dlaczego
    dopiero po tylu latach sobie przypomniała? (tego pewnie też nie
    zrozumiesz...)

    "Berry-Rojtman jest obecnie przesłuchiwana przez śledczych w związku ze
    skargą, którą złożyła na ojca 25 stycznia. Córka twierdzi, że była
    dzieckiem, które ,,musiało uczestniczyć w jego zabawach seksualnych w
    kontekście głośnej przemocy domowej" w latach 1984-1985. Richard Berry
    zaprzecza oskarżeniom córki."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 30. Data: 2021-02-12 10:12:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale Młynarska była przecież słusznie, ma się moczyć w siarce za niezrobienie matury.

    -----